نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک : 

نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک شانگهای FAE 2020 – در تاریخ 2-4 مارس 2020 در نمایشگاه جهانی شانگهای چین برگزار می شود . 

نمایشگاه شانگهای Gehua ، LTD ، که در سال 2001 تاسیس شد ، یک نمایشگاه ملی و کنفرانس حرفه ای ملی است که دارای یک تیم با استعداد و حرفه ای می باشد . در شانگهای ما بیش از 10 شعبه در داخل و خارج از کشور داریم .

این نمایشگاه با روحیه ای بسیار حرفه ای که با ادارات دولتی مربوطه ، انجمن های صنفی و سازمان ها ، سازمان های رسانه ای و سایر شرکای خود رابطه همکاری طولانی مدت برقرار کرده و نمایشگاه های معتبر ، مردمی بسیاری زیادی برگزار می کند . همه ساله شانگهای گهوا نمایشگاه هایی را ارائه می دهد که شامل پنج موضوع از جمله : پارچه و پوشاک ، قطعات و لوازم جانبی خودرو ، تجهیزات مکانیکی ، هدایا و مواد غذایی و غیره می باشد . برخی از آنها مانند : نمایشگاه نساجی و پارچه ، نمایشگاه مد ، تولید مد (OEM) ، نمایشگاه ماشین آلات نساجی ، نمایشگاه اتومبیل و ابزار سوراخ کردن ، نمایشگاه تهویه مطبوع اتومبیل ، نمایشگاه ماهی و.. که به رویدادهای بزرگ صنعت تبدیل شده اند و تعداد زیادی از خریداران حرفه ای را در داخل و خارج از کشور جذب می کنند .
به دلیل حرفه ای بودن نمایشگاه Gehua ، ما کاملاً معتقدیم که می توانیم شما را به سمت جلوه های بیشتر ، مشاغل و ارزش های بیشتر راهنمایی کنیم .

اطلاعات دفتر نمایشگاه :

نام : شرکت خدمات نمایشگاه شانگهای گهوا ، با مسئولیت محدود (SGES)
آدرس : 上海市天州路99号新安大厦1206-1208室,上海200233
تلفن : + 86-21-5445 1166
فکس : +86 -21-5445 1968
E-Mail : info@gehuaexpo.com
وب سایت رسمی : برای بازدید کلیک کنید
——————————————————–