Guangzhou Zoo باغ وحش گوانگجو

امتیاز:

3/5ستاره

ساعت کاری:

8:۰۰صبح تا ۱8:۰۰بعداز ظهر

باغ وحش گوانگجو یکی از سه باغ وحش بزرگ در جنوب چین،با بیش از 2000 حیوانات (450 گونه) از جمله پاندا غول پیکر است.( با وسعتی بیش از 42 هکتار)

این باغ وحش دارای حیوانات نادری مانند پانداهای غول پیکر،ببرهای جنوب چین،شیرها،میمون های طلایی می باشد.

این منطقه شامل سه منطقه گشت و گذار است:

منطقه مرکزی پستانداران،پرندگان بهشت،و پارک پانلونگ (با حدود 200 دوزیست و خزنده).

علاوه بر این،بسیاری از فعالیتهای تفریحی ارائه شده است؛

از جمله اینکه بازدید کنندگان می توانند حیواناتی را که در حال انجام حرکات آکروباتیک هستند،تماشا کنند و یا  توله های موجود در جنگل را از نزدیک ببینند.

پانداها در کشور چین به عنوان گنج ملی نیز شناخته می شود؛آن ها با کت شلوارهای سیاه و سفید،نظر همه ی بازدیدکنندگان را به خود جلب می کنند.خانه ی پانداهای غول پیکر جزو محبوب ترین قسمت های باغ وحش می باشد،البته به خاطر داشته باشید که صبح ها به بازدید پاندها بروید؛در عصر بعد از خوردن غذا به خواب می روند.

ببرهای وحشی در باغ وحش گوانگجو در قفس ها نگهداری می شوند.بازدید کنندگان می توانند از نزدیک پادشاه جنگل را ببینند.

می توانید در آکواریوم زیر آب دنیای رنگارنگی از موجودات دریایی ببینید.نمایشهای عالی در آکواریوم برای بازیدکنندگان در نظر گرفته شده است:نمایش پری دریایی،هیجان رقصیدن با کوسه

در باغ ماهی یا باغ گلدفیش می توانید نزدیک به 100گونه از ماهی های مشهور و گرانبها از جمله ماهی طلایی،ماهی های گرمسیری آب شیرین،Arowana،Angelfish را ببینید و کودکان می توانند در باغ گلد ماهی،ماهی گیری و قایقرانی کنند.

حیواناتی مانند شیر،ببر،میمون،سگ،اسب برای حرکات آکروباتیک و نمایش های جالب دیگر مانند دوچرخه سواری و اسکوتر،آموزش دیده اند.

راههای دسترسی به باغ وحش:

خط 5 مترو را طی کرده و در ایستگاه (Zoo( Dongwuyuan پیاده شوید.

سپس از Exit B خارج شوید و از دروازه جنوبی وارد شوید.

آدرس باغ وحش:

No. 120 Xianlie Middle Road, Yuexiu DistrictGuangzhou 510030, China