[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces” css=”.vc_custom_1485850960408{margin-bottom: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1518541226847{padding-top: 50px !important;}”][vc_single_image image=”2855″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text css=”.vc_custom_1587379768175{margin-right: 30px !important;border-radius: 35px !important;}”]

شرایط و قوانین

گروه شبکه تجارت ایران نسبت به تمامی خدمات خود که قابل ارائه به مشتریان می باشد اقدام به طراحی و ثبت یک سری شرایط و قوانین نموده است که شامل تمامی کاربران و مشتریان در صورت همکاری با این گروه میباشد .
توجه داشته باشید که در تمامی مراحل از اجرای خدمات توسط این گروه شرایط و قوانین ذیل قابل اجرا خواهد بود و هرگونه همکاری با این گروه به منزله خواندن و قبول کردن تمامی شرایط و قوانین این وب سایت میباشد .

خدمات حواله جات :

در این سرویس برای کاربرانی که قصد حواله های ارزی از طریق سیستم هایی مانند : Wechat | Alipay | Paypal | Master | visa یا … را دارند قوانین و شرایط ذیل را شامل و اجرا خواهد شد .

ماده 1 :
  • حواله جات در زمان ثبت درخواست طبق نرخ اعلام شده در کانال شبکه تجارت ایران انجام خواهد شد و پس از واریز وجه ریالی توسط کاربر امکان لغو درخواست فقط در صورت کسر مبلغ کارمزد امکان پذیر خواهد بود .
ماده 2 :
  • گروه شبکه تجارت ایران جهت انجام امور حواله جات نیاز به اطلاعات هویتی کاربر خود جهت احراز هویت دارد و در صورت عدم همکاری از جانب کاربر این فرایند قابل انجام نبوده و با کسر مبالغی به عنوان ضرر و زیان از مبلغ ریالی کسر و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد .
ماده 3 :
  • انجام تمامی حواله جات توسط گروه شبکه تجارت ایران شامل مبلغ یا درصدی به عنوان کارمزد انجام خدمات خواهد بود که میتوانید در این صفحه مشاهده بفرمایید و در صورت تایید اقدام به ثبت درخواست بفرمایید .
ماده 4 :
  • گروه شبکه تجارت ایران جهت انجام امور حواله جات نیاز به اطلاعات هویتی کاربر خود جهت احراز هویت دارد و در صورت عدم همکاری از جانب کاربر این فرایند قابل انجام نبوده و با کسر مبالغی به عنوان ضرر و زیان از مبلغ ریالی کسر و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد .
ماده 5 :
  • توجه داشته باشید واریز هرگونه وجه جهت انجام تمامی خدمات توسط گروه شبکه تجارت ایران باید توسط حساب های بانکی متعلق شخص درخواست دهنده که اهراز حویت شده از قبل در نزد ما هستند انجام شود .
ماده 6 :
  • توجه داشته باشید واریز مبالغ به روش های شبا یا پایا بخاطر مسائل مالی مانند امکان لغو واریز از طرف واریز کننده حساب در این روش باید منتظر باشیم تا مبلغ به حساب ما واریز و تایید حسابداری شود در مرحله بعد به درخواست شما رسیدگی خواهد شد .
خدمات خرید از فروشگاه های خارجی :

در این سرویس برای کاربران خرید کالا  از تمامی فروشندگان چینی و فروشگاه های آنلاین دنیا به درخواست کاربر با کمترین کارمزد و در قالب شرایط و قوانین ذیل انجام خواهد شد .

ماده 1 :
  • خرید کالا از فروشندگان و فروشگاه های آنلاین به درخواست کاربر و ارسال لینک کالا و یا آدرس فروشنده فقط انجام خواهد شد به همین دلیل در هنگام خرید گروه شبکه تجارت ایران و تمامی عوامل این فرایند هیچگونه تعهد و ضمانتی بابت اصل بود کالا ، مغایرت در طرح و رنگ یا ارسال کالا توسط فروشنده ندارد .

به همین منظور حتما قبل از شروع فرایند خرید از فروشندگان یا فروشگاه های خارجی از صحت وجود خارجی فروشنده و اعتماد به آن اقدامات لازمه را کسب کنید .

ماده 2 :
  • خرید کالا ها و محاسبه قیمت نسبت به نرخ روز ارز که در کانال شبکه تجارت ایران اعلام میشود قابل انجام خواهد بود شایان ذکر است که فرایند خرید شامل مبلغ یا درصدی خواهد بود که در این صفحه میتوانید مشاهده و در صورت تایید نسبت به خرید اقدام فرمایید .
ماده 3 :
  • گروه شبکه تجارت ایران و تمامی عوامل در این فرایند تنها وظیفه خرید کالا و دریافت در دفاتر خود را خواهد داشت و هرگونه تعهد دیگر در این فرایند را از خود سلب مینماید و تمامی مراحل این فرایند تنها به تعهد و مسئولیت خود درخواست کننده قابل انجام خواهد بود .
خدمات حمل و نقل بین الملل بار :

در این سرویس خدمات حمل و نقل بین الملل بار بصورت هوایی و دریایی به درخواست مشتری که انجام مراحل این فرایند در قالب شرایط و قوانین ذیل قابل انجام خواهد بود .

ماده 1 :[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]